Amadeus förrförra ägare

La upp ungefär samma bilder på bdb som jag la upp här innan och så kommenterar en tjej o frågar om Amadeus heter nått annat förutom Amadeus för hon visste en häst som heter Amadeus o liknade honom. Så svarar jag att han heter Amadeus Gabri och då skriver hon att hon har ägt honom! :D Att det var hon och hennes mamma som köpt ur honom från travet men att dom fick sälja han när dom gick i konkurs. Hon länkade också till två bilder på honom från då, man ser verkligen att de e han men shit va smal han va då :/
Gud va kul att hon hittade mig! :D
Jag heter SVAMPBOBiSGAY på bdb så lägg gärna till som vän :)

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Vad kul! :D:D

2011-04-19 @ 07:28:16
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa

Hej, jätte fin blogg! På våran blogg uppdaterar vi ofta, skriver om saker och ting runt hästar och deras liv. Något inlägg om hundar finns också :) Skriv gärna vad du tycker ska finnas med på våran blogg. Annars hoppas jag du lämnar ett hovavtryck innan du går :) Trevlig dag, / Linnea genom tavlingsryttarnaa

2011-04-19 @ 12:06:35
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0