Filminspelning i Kalmar

Blev sugen på att va med direkt när jag såg detta! :D  Men först så får jag ju inte in Amadeus i transporten och sen går han knappt fram nånstans. Och min mamma skulle endå inte vilja köra mig dit, tråkig som hon är. Och de e så snart, skulle inte hinna med att få in Amadeus i transporten utan problem tills då xD
Filminspelning den 30 april på Kalmar slott mellan 9 till ca 17.
Vill du och din häst vara med eller har du bara en häst eller ett par stycken som de "riktiga" skådespelarna kan rida är ni hjärtligt välkomna att höra av er till mig. 
Kläder får man låna på plats.
Vi kan även ordna transport. Mat finns till båda på slottet.

Ring så berättar jag mer.....0480-85624 eller e-post [email protected]
Johanna Eriksson

Bilder från en tidigare inspelning :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! :)

Nu har du chansen att vinna en helt ny header till din blogg! Det enda du behöver göra är att klicka på länken & skriva "Jag är med" i kommentarsrutan.

http://rilfarna.blogg.se/2011/april/design-tavling.html#trackback

2011-04-27 @ 17:39:25
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0