lastträning andra gången

Kom precis hem från stallet nu. Lasttränade han idag igen, och krävde lite mer idag av han så han blev lite upptrörd ;) Mamma filmade faktiskt lite, men gjorde sina irriterande tjut ibland, bad henne va tyst men hon fortsatte iaf ._. Fortsätter hon nästa gång får hon sitta i bilen o vänta när jag tränar han xD För lugnar ju inte precis Amadeus när hon skriker x)
Hmm såg nu när jag kollade på videon att jag viftar för mkt med spöet när jag inte ska göra det omedvetet . Får ta longeringslinan i höger hand o spöet i vänster så jag inte håller på att vifta med den så. Haha att hon slutar filma när han flyr ut andra gången xD Får väl sätta upp kamerna nånstans ist x)

Kommentarer
Postat av: Tintin

Hihi han är duktig ju ^^ t.o.m så jag blir lite stolt HAHA xD

2011-04-23 @ 21:53:21
URL: http://shatterkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0