23 april

Varit i stallet nu i några timmar. Pratade lite med Barbro och kom fram till att jag skulle köpa ett par transportskydd hon har som inte passar nån av hennes hästar :)
Sen red jag ut lite längre bakom stallet och galopperade lite i en backe sen red jag i paddocken, jobbade mest i skritt. Vilken skillnad de va på honom när jag ridigt ut lite, han var mer framåt och lyssnade bättre :) Dock stel i vänster. Sen galopperade jag först ett varv i ena varvet och sen ett varv i det andra sen skritta lite och sen två varv i båda varven :) Usch va jobbigt han tyckte de va xD Gud måste verkligen galoppera mer, så han får mer ork :) Och han tog galoppskänklen skit fint! Så stolt över min lilla Amis :)
Sen medans jag väntade på att min pappa skulle komma o hämta mig kollade jag när Mia hoppade med Quentin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0