7 juni

Gud vad jag är dålig på att blogga här! Måste bli bättre på det haha :D
Iaf så var tre av mina kusiner, farmor och faster och hennes man här idag och firade att jag fyllde 19 för en vecka sen så fick lite pengar och lila ryktsaker till Amisen ^^ Sen hjälpe min ena kusin mig med att ta bort massa onödiga program jag hade på datorn! Väl behövligt var det iaf! xD Jag är en sån som kan knappt något om datorer och han sa att det är därför datorer krashar, för datorn bara fylls på med massa saker och blir överfull och då lägger den ju av så alla borde igentligen lära sig lite mer om datorer så man slipper köpa nya :)
Tänkte träna galopp med Amadeus imorron och tänkte övertala min mamma att filma så kanske lägger upp den här då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0