barbacka ridning

Red barbacka idag och lyckades hoppa upp på han själv utan någon hjälp! xD (förutom då att mamma höll i han ;))
Sen vågade jag mig på att galoppera han :o trodde jag aldrig om mig själv att jag skulle galoppera han utan sadel, iaf inte galoppera honom nu när galoppen fortfarande är sådär.

Filmade Amadeus lite när jag hade släppt ut han i hagen, och Quentin kom med lite :D Hahah dock missade jag en rolig sak han gjorde när jag precis slutat filma! Quentin tog Amadeus grimma i munnen och "hängde" den på eltråden xD lite charmigt tyckte jag ;)
Aja håller på att ladda upp filmen och lägger upp den då när den är klar :)
Gammal mobilbild

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sööt häst! :)

2011-06-15 @ 21:17:00
URL: http://bestehest.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0