26 juni - ny kattunge i stallet

Övningskörde lite innan idag så körde först till Luhrsjön som ligger utanför Hästveda om jag inte har helt fel :p
Sen tyckte både jag och mamma att vi kunde köra till stallet och hälsa på Amadeus en stund och trycka i han lite hästgodis vilket han gillade ;)
Men så hörde jag små jamanden så kommer det ut en litenliten kattunge från det höga gräset vid hagarna! :D Först blev den rädd för mig när jag sträckte mig efter den men så pratade jag lite med den och då tog den upp svansen och gick ut till mig igen och lät mig få tag i den :D Så jävla söt var den, hoppas verkligen den håller sig tam och vid stallet för den var riktigt kelig fast den inte har blivit handskad så mkt med människor :)
Vi hittade även en till kattunge men fick inte ut den från där den låg menmen :)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Söt kisse:)

2011-06-27 @ 20:24:40
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0