Gomorron

Eller kanske gomiddag..? ;)
Jag har stallet denna helgen så var i stallet vid 7 imorse med min mamma och släppte ut hästarna. Tänkte att jag skulle försöka få bort bajshögarna i Amadeus hage haha för det har byggts på mkt. Men det får jag göra när vi tagit in dom igen vid 4 :)
Tänkte med att jag skulle rensa och organisera lite i mitt skåp och ta bort saker från skåpet och sadelkammaren som jag inte använder för det är rätt trångt och igår när jag la in min hjälm i skåpet och sen öppnade det igen för att lägga in en till sak så ramlade hjälmen ut för det var för mkt saker så har insett att det behövs lite städning x)
Ska ta och äta nu :)
Bild från i sommaras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0