Lastträning

Ska börja lastträna Amadeus. Han har inte blivit lastad sen han flyttades till stallet han står i nu. Och det var sista dagen i januari 2010, över ett år sen ^^ Tror det tog 1 - 1 1/2 timme att få in han, inte kul när de var svinkallt ute. Och en stressad häst är heller inte kul så imorron kanske jag testar lite försiktigt, bara så han står med framhovarna på rampen, sen går längre och längre efter några gånger. Liksom inte stressa in han eller stressa fram det. Ska kolla runt lite på Youtube efter bra filmer eftersom jag aldrig lasttränat en häst innan :)
Är på min mammas dator så inga nya roligare bilder haha

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin bild, älskar lindorna =D



SV: Jag bor i en by som heter Rödja utanför Nässjö i Småland =D

2011-03-26 @ 14:20:52
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0