Tömkörning

Tömkörde Amadeus idag, andra gången jag gör det själv och gick så där. Amadeus va lite tjurig för medans jag fixade till han togs dom andra hästarna in och han ville ju också få äta sin mat haha. Tänkte jag skulle filma men kom sen på att jag behövde båda händerna till Amadeus men när både han o jag är mer vana vid det kan jag nog testa filma iaf ;)
Amadeus kom bakom lod väldigt mkt ibland o visste inte riktigt hur jag skulle tillrätta visa han när jag inte satt på han, så försökte med att "såga" inte alls mkt, bata pyttesmå rörelser med inner tyglen o det funkade faktiskt rätt bra^^
Har ingen bild från idag tyvärr, sånt kommer jag alltid på efter, väldigt irriterande haha x)
Liten rumpa han hade på denna bilden haha

Kommentarer
Postat av: Matilda

Underba bild =)

2011-04-04 @ 20:10:09
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0