Ändringar i mina rum

Här hemma har jag två rum, dock är båda rätt små x) Men iaf jag hade det minsta från att jag var 3 typ när min syster flyttade hemmifrån fram tills jag var typ 15, och då fick jag "TV rummet" också för mina föräldrar köpte en platt tv som dom skulle ha i "stora rummet" så dom skulle inte ha nån användning av tv-rummet så jag fick det eftersom jag knappt hade plats till nått i det lilla rummet. Och då flyttade jag in min säng i det stora rummet så jag kunde kolla på tv i sängen och fick mer plats i rummet jag skulle sova i. Och flyttade soffan till lilla rummet. Dock hade mina föräldrar för många år sen tagit bort dörren som satt i mitt stora rum för dom tyckte väl inte den behövdes så jag har varit utan dörr i 3-4 år och nu orkade jag inte mer så nu flyttade jag tillbaka sängen till lilla rummet o soffan till stora. Men vi ska köpa ny soffa för denna e så fruktansvärt liten^^
Före i mitt stora rum (ignorera alla saker som ligger framme xD)
Efter i mitt stora rum


Före i lilla rummet


Efter i lilla rummet





Kommentarer
Postat av: José :>

snyggt :D

2011-03-26 @ 16:11:34
URL: http://kjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0