Måste ha ny dressyrsadel

Åh vad jag irriterarer mig på min dressyrsadel! Kan inte sitta ner i den i trav, och när jag väl kan är det bara oftast bara ett halvt varv i paddocken och paddocken är inte direkt stor. Och om jag ska lyckas sitta ner lite är det de enda jag kan tänka på "sitt, sitt, sitt!" Så då ser mina skänklar helkonstiga ut för dom rör sig för mkt och jag drar upp hälen dessutom.
Har så sjukt ont i magen också, är bara så sur idag och arg idag.
Och sen har min bf's hund Moses avlivats idag också, men han var gammal så han har fått leva sitt liv och det ska man vara glad över
Min fina från idag

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Kunde inte sitta ner i någon sadel förrän jag köpte min underbara Tekna. Den löste många problem! :D

2011-05-05 @ 09:16:30
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Vilken Snygging :D



sv: Självklart kan jag göra det =)

Säg bara vilken bild jag ska ta och vad jag ska göra med den =)

2011-05-15 @ 20:47:12
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0